20.2. 2014| 3.den

20. února 2014 v 20:48 | A. |  Jídelníček

Snídaně: 5:50- Bílý chléb (90g), lučina
Svačina: 9:40- Jahody (8 Ks)
Oběd: 15:00- Těstoviny Penne zapečené se špenátem a sýrem (cca 150g)
Svačina: 16:10- Mrkvová kostka a 1/3 zdravého brusinkového muffinu s náhr. čokolády z mrkvového těsta
Večeře: 20:00- Tuňák ve vlastní šťávě (135 g), opražený na cibulce s vajíčkem + 2 celozrné toustíky s kouskem pomazánkového másla + římský a kadeřavý salát s mrkví (90g)


Můj denní příjem:
1390 kcal 5518 kJ ...+Bez mrkové kostky a muffinu z mrkvového těsta, jelikož jsem nevěděla, jak to zadat do tabulky. Tak mám ještě + nějakých těch pár Kcal navíc. :-)
Doporučený denní příjem: 2538 kcal 10622 kJ

Pitný režim: 2l jemně perlivé vody rajec + dvě malé kávy s mlékem

Pohyb: Nic (Stydím se, bohužel dnes nestíhám :'(. )
Večeře- Tuňák opražený na cibuli s vajíčkem.

Dnes jsem si opět na oběd skočila do zdravé výživy, bohužel jsem šla ale dost pozdě, jelikož jsem o obědové pauze nestíhala, tak hotovky už neměli. Paní, ale zrovna dovařila veřeři, tak mi rovnou dala těstoviny, které byli opravdu výborné a také dobře vypadali, překvapivě!

Bohužel jsem měla velkou odmlku mezi dopolední sváčou a obědem, tudíž mám vše posunuté o pár hodin. Další chyba, kterou musím napravit.
Ve zdravé výživě jsem si rovnou také vzala mrkvovou kostku ke svačina (nějak takto vypadá), která je moc dobrá a navíc zdravá... S ní jsem si vzala vlastně také čokoládovo- brusinkový muffin, který tak dobrý jako mrkvová kostka bohužel nebyl.

Důležité: Potřebuju od vás radu. Je normální, že vážím už 3 dny úplně, úplně stejně? Divila jsem se, že jsem třeba nepřibrala kvůli tomu, jak jsem začala jíst hodně často, 5x denně.

Mimochodem mockrát děkuji za vaše rady a také za vaši podporu, která mně nakopává ještě víc. Jsem moc ráda, že jsem udělala správný krok a doufám, že nadále mně budete chodit podporovat. :-)
Ještě jednou děkuju a mějte se hezky,

Vaše A.
 


Komentáře

1 Katie Katie | Web | 20. února 2014 v 21:01 | Reagovat

Dospělá žena by měla přijmout alespoň 1500 kalorií denně, 1000 je opravdu málo, to ti řekne každý, pokud zrovna není blázen toužící po anorektickém těle:).
Pokud budeš jíst tak málo, tělo si zvykne, že mu nedáváš dostatek živin a bude se snažit jídlo, které sníš, jak to říct, na horší časy.
Prostě se ti budou více ukládat tuky, takže když si dáš třeba jako dnes muffin, tak se ti z něj uloží v těle více tuku, než kdyby sis ho dala s příjmem kalorií 1 800:).

Ráda poradím kdykoli budeš potřebovat.

Co se tvé váhy týče, tak některým lidem trvá třeba i 14 dní než se jejich jídelníček projeví na váze.

Takže bych ještě počkala.
Rozhodně to není tím, že jsi začala více nebo častěji jíst.

2 letmebebeautiful letmebebeautiful | 20. února 2014 v 21:34 | Reagovat

Jídelníček je docela vpohodě :) a pohyb doženeš zítra :)

3 letmebebeautiful letmebebeautiful | 20. února 2014 v 22:04 | Reagovat

To nebyla kritika k množství nebo tak spíš ta pauza mezi odpolední snačinou a véčou :) ;) Jinak si myslím, že to máš pěkné! :)

4 N. N. | Web | 20. února 2014 v 22:21 | Reagovat

Podle mě je v pohodě, že vážíš pořád stejně - tělo si nejdřív musí zvyknout a odvodnit se ;) Já taky počítám s tím, že si tělo bude chvilku zvykat než začnu nabírat :)
Jinak na pití mám super fintu - uvař si velkou konev čaje, který ti chutná a dej si jí třeba k počítači - já pak upíjím ani když žízeň nemám, prostě piju, protože potřebuju zabavit ruku a ten čaj tam stojí :D :)
PS: v papíráku zavírají o půl 6, ze školy jezdím kolem 17:50 ;)
A radost kabelkou si určitě udělej! :) Já mám na cestě ještě paletku stínů od Urban Decay a o víkendu jedem pro toaletní stolek, no jsem jak malý děcko natěšená :D:)

5 Zoe Zoe | Web | 21. února 2014 v 0:22 | Reagovat

Máš to moc pěkné. To jídlo vypadá moc chutně :) Jen tak dál

6 Kačííí Kačííí | Web | 21. února 2014 v 9:02 | Reagovat

Taky si myslím, že se to ještě neprojevilo. Každopádně si myslím, že by ses neměla vážit denně - je to deprimující - važ se jednou týdně ve stejný den, ve stejný čas, stejně oblečená (neoblečená:-). To bude více vypovídající. A vahou se rozhodně netrap, to je pak stres a hubnutí jde hůře.
Jinak jídelníček pěkný, k dopolední svačině bych přidala bílkoviny - jogurt, tvaroh, cokoliv.
A večeře je parádní.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.