20.4. 2014| 62. den

20. dubna 2014 v 19:45 |  Jídelníček
Snídaně: Čokoládová ovesná kaše, mléko (50ml), slun. semínka (5g), jahody (64g) |345 kcal

Svačina: ---

Oběd: ---

Svačina: Hollandia (101g), odt. tvaroh (96g), slun. semínka (5g), vařený bílek (38g) 180 kcal

Večeře: Kuřecí prso (73g), bílek (2ks), rajče (89g), ledový salát (86g), fazolky mr. (78g), tuňák ve vl. šť. (82g) |240 kcal

Můj denní příjem: 765 kcal (- trávení 689 kcal)
Bazální metabolismus: 1 826 kcal
Pitný režim: 1l voda s citronem, 2x káva
Pohyb: ---

Hezký večer :-).

Poslední dobou to jde s mým přístupem k jídlu a pohybu z kopce, toho jste si určitě všimli. Nejen, že ještě nemůžu cvičit ani se moc namáhat, dokonce ani pít alkohol (což jsem včera zhřešila skleničkou Chardonnay), ale strašně jsem zlenivěla. Do ničeho se mi nechce, ale řekla jsem si, že prostě od zítřka začnu... Chtě nechtě. Začnu posilováním kilovými činkami, skákat přes švihadlo a po pár dnech (možná i hned), budu posilovat i s dvoukilovkami.

Musíte mi dát trošku času na vrácení se do předchozího režim, abych pořád nebylo v tom "úsporném".

Užijte si neděli, relaxujte, odpočívejte, popíjejte.
Pa. :-)
 


Komentáře

1 Ko Ky Ko Ky | Web | 21. dubna 2014 v 10:22 | Reagovat

to máš pravdu,že člověk potřebuje někdy vypnout:)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 21. dubna 2014 v 10:25 | Reagovat

Snaží se a to je hlavní :) Taky se mi v poslední době nic moc nechce a musím se k tomu nutit,tak snad se nám začne lépe dařit :)

3 Lucy1616 Lucy1616 | 21. dubna 2014 v 10:45 | Reagovat

Tak jsem konecne k tobe po dlouhe dobe zase zavitala :) Vidim, ze uz jsi zvetsila snidane, to je super :) Ja taky, ale fakt netusim jak do sebe takovych 500 kcal (nekdy i vic) muzu narvat :D
Drzim palce v tom pohybu, uvidis, ze bude nadsena. Zkus cvicit na youtube podle nejakych videi, mam velmi dobrou zkusenost s XHIT daily, nenarocne lehke cviceni, pro me akorat na "dorazeni se" po workoutu s Jillian :D Trenerky jsou taky mile, byla bych moc rada, kdybys zkusila ;)
Koukam, ze kila jdou dolu :) Staci vydrzet a uspech je jisty ;)

4 brandie-lifestyle brandie-lifestyle | Web | 21. dubna 2014 v 12:47 | Reagovat

Každopádně tu váhu už máš pěknou, rozhodně to nevzdávej. :)

5 PeťulAna PeťulAna | Web | 21. dubna 2014 v 15:07 | Reagovat

tojo :) já bych si to pivo i dala, myslim, že hubnu i když ho piju, ale já po něm mam ty ZP!! a to nechci :) víno mi i zasytí mi přijde :)
myslím si, že za poslední rok, jsem se naučila velký trpělivosti, alespon co se hubnutí týče :)
tak ale furt to nedělam kvuli ní, že jo :) chci se líbit hlavně sama sobě :) tohle už je jen bonus, protože on si mě vykrmil!! ale podstatný je, že už to mam zase pryč! co jsem za rok nebo 2 nasbírala jsem schodila za třičtvrtě roku :) a jedu dál :)

6 PeťulAna PeťulAna | Web | 21. dubna 2014 v 15:08 | Reagovat

já jsem ted 14 dní taky nic nedělala :( ale chci si dát aspon to 10 minutový posilko na břicho,..do konce jsem to po 3 dnech i na tom břiše poznala :)

7 lovestylefashion lovestylefashion | Web | 21. dubna 2014 v 15:27 | Reagovat

Veselé Velikonoce :)

8 pale pale | Web | 21. dubna 2014 v 15:42 | Reagovat

krásný jídelníček
také jsem pěkně zlenivěla..pořádně jsem si zacvičila už si ani nepamatuji kdy. vůbec se mi do toho nechce, jsem strašný lenoch :( ale snad až vyjde počasí, tak pojedu na brusle

9 Katie Katie | Web | 21. dubna 2014 v 16:27 | Reagovat

Uzeného čerstvého (rádoby) lososa.
S lenivostí tě chápu, ono je i počasí lenivé, jak má být pak člověk aktivní.
Chtělo by to někoho, kdo by každý den za tebou přišel a řekl, pojď si zacvičit :).

10 Date tree Date tree | E-mail | Web | 21. dubna 2014 v 16:57 | Reagovat

Kalorie nejsou úplně směrodatné, měla by sis to počítat i co se týče sacharidů, bílkovin a tuků :) (tuky tělo potřebuje a nemusí být vždy jen špatné)
Možná lepší, že nemůžeš alkohol - po alkoholu se zpomaluje metabolismus :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.