28.4. 2014| 70. den

28. dubna 2014 v 18:53 |  Jídelníček
Snídaně: 5:40| Ovesné vločky (520g), mléko (100ml), banán (55g), brusinky (7g), slun. semínka (5g), puding (10g) |374 kcal

Svačina: 9:00| Přesnídávka, banán (92g), kiwi (57g), kešu (3g), brusinky (8g), slun. semínka (5g) |332 kcal

Oběd: 12:00| Cizrnová musaka (45g), mrkvovo květáková polévka (150ml), bílé zelí (30g) |211 kcal

Svačina: 15:30| Hollandia (190g), tvaroh odt. (70g), brusinky (5g), kakao (5g) |236 kcal

Večeře: 18:30| Krevety (75g), cibule (30g), cuketa (120g), žampiony (44g), 1 bílek |157 kcal

Večeře 2: budou asi ještě cherry rajčátka (50g) |9 kcal

Můj denní příjem: 1 311 kcal (-trávení 1 180 kcal)
Bazální metabolismus: 1 809 kcal
Pitný režim: 2l voda, 2x káva s mlékem (hodně, hodně mléka)
Pohyb: Celý den na nohou

Čauky :*

Musím končit s brusinkami. Jsem celkově šíleně, s prominutím, nenažraná. Otřesný jídelníček, i když jsem neměla nic špatného, tak jsem nenažrané prase.

Dnešního jídelníčku si vůbec nevšímejte, jako by to nebyl normálně :D. Na obědě jsem byla s kamarádkou ve zdravé výživě, bylo to moc dobré. Dala jsem si jako vždy poloviční porci, která bohatě stačí... Nechápu, jak to někdo může secpat celé :D.

Dnes mám nabitý program, takže opět jen rychlý článek.
Pa :*

Konečně jsem se dostala přes hranici 1 300 kcal a mám zase výčitky, že se strašně cpu.
Tak já už vážně nevím, co chci :-/.
 


Komentáře

1 Limonáda . • Blowme.blog.cz Limonáda . • Blowme.blog.cz | Web | 28. dubna 2014 v 19:09 | Reagovat

Notak, nemusíš mít výčitky já si myslim, že tohle je rozhodně lepší než aby jsis denně dala mrkev a banán, jak se o to tady některé holky snaží.. Nemusíš z toho být špatná :)

2 PeťulAna PeťulAna | Web | 28. dubna 2014 v 21:03 | Reagovat

holka já jsem taky nenažraná!!! :((( taky už pracuju na tom ubrat :)
máš to moc krásné :)  tak už jsem si taky dala do snídaně vločky a zítra budu mít i ořechy :)

3 Rexy Rexy | Web | 28. dubna 2014 v 21:15 | Reagovat

Máš moc hezký jídelníček, tak si to určitě nevyčítej, ale chápu Tě...dnes jsem mimo plán (tedy o půl hodiny dřív než jsem chtěla jíst) snědla během vaření česnečky k večeři jedno smažené vajíčko a měla jsem strašné výčitky...
Ale je to hloupost...držíš se hezky, tak žádné vyčítání...pochval se...určitě jíš mnohem líp než dřív, tak jen tak dál. Držím palce ;)

4 letmebebeautiful letmebebeautiful | 28. dubna 2014 v 21:36 | Reagovat

Držím palce a výčitky mít nemusíš! :)

5 Ko Ky Ko Ky | Web | 28. dubna 2014 v 22:02 | Reagovat

Takové dny to znám a nemám je ráda

6 zdenkystranky.blogspot.com zdenkystranky.blogspot.com | Web | 29. dubna 2014 v 14:38 | Reagovat

Příjem mezi 5 - 6000 kj je pro redukční jídelníček bez problémů. Dokonce bych se snažila, aby ten příjem byl minimálně 1300 kcal. Chápu, že je to nezvyk, pokud teď jíš méně, ale při větším příjmu se celkově může více rozeběhnout metabolismus, takže hubnutí pak jde rychleji i když více jíš :-)

Btw napsala jsem takový krátký článek o DDD o kterých jsi před nějakou dobu psala v komentářích :-)

7 muj-jidelnicek-hubneme muj-jidelnicek-hubneme | Web | 29. dubna 2014 v 15:03 | Reagovat

Vždyť toho je pořád málo, 1300 kCal je furt dost málo, dá se hubnout i při 1600 a v pohodě.. brusinky jsou náhodou fajn, ale jsou takové žrací, to se musí uznat. :D Taky si je radši už nekupuju, jsou hrozně sladké.

8 Lucy1616 Lucy1616 | Web | 29. dubna 2014 v 16:31 | Reagovat

Mně naopak připadá tvůj jídelníček nádhernej! I když já bych asi 1300 kcal jíst nemohla :D Tuším, že už se blížím k 2000 kcal, tak doufám, že to se mnou nic neudělá :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.