23.5. 2014| 95. den

23. května 2014 v 9:43 |  Jídelníček
Váha po snídani: 93,4 kg

Snídaně: 6:15| Ovesné vločky (60g), ananas (121g), slun. semínka (5g), mléko (50ml), mandle (5g), kakao (13g), moje borůvkovo- ananasové cookies (30g) |412 kcal

Svačina: 10:00| moje borůvkovo- ananasové cookies (72g) |110 kcal

Oběd: 12:00| Kuřecí prso (100g), vrtule (41g), cibule (78g), česnek (15g), brokolice (118g), eidam (19g) |374 kcal

Svačina: 15:30| 1 cookies, celozrnný celozrnný chléb (79g), slun. semínka (10g), rajčata (158g), eidam (19g) |330 kcal

Večeře: 19:30| Mrkev (139g), cibule (75g), kuřecí prso (76g), cuketa (80g), rajče (100g) |185 kcal

Můj denní příjem: 1 413 kcal!! :)
Pitný režim: 3l čaj, 2x káva
Pohyb: Chvilka plavání

Čau krásky :*

Zrovna jsem přijela od doktorky, která mi předepsala zázračné tobolky na bolest bříška a nenechala jsem se u ní zvážit, vůbec se mi do toho nechtělo :D.

Zvážila jsem se před chviličkou doma a byla jsem mile překvapená. Váha i přesto, že mám měsíčky nestoupla, ale naopak. I když je to jen -0,5 kg, tak je to alespoň NĚCO. Jsem moc ráda a troufám si říct, že kdybych se zvážila ráno před snídaní a neměla bych menstruaci, tak tam ta 93 bude! :)

Také jsem se chtěla zmínit, že se budu vážit o něco častěji. Asi tak jednou za 4 dny, bude to pro mně lepší a překonám tak strach z vážení.

edit 19:20| Až na tu odpolední, blbou svačinu se mi to dnes mooc líbí :)
 


Komentáře

1 zdenkystranky.blogspot.com zdenkystranky.blogspot.com | Web | 23. května 2014 v 10:04 | Reagovat

Vážení se neboj, ale důležitější jsou stejně spíš centimetry ;-) Jinak k těm proteinům... asi o nich taky spáchám nějkaý článek :-) Proteiny potřebuje každý člověk, ať už chceš hubnout, udržovat si postavu, nebo dělat kulturistiku. Je to základní stavební látka pro budování svalů. Pokud jich nebudeš při hubnutí jíst dostatek, zhubneš nejen tuk, ale i svalovou tkáň... tělo zkrátka spotřebuje cokoliv, z čeho může čerpat energii. Pokud budeš mít ve stravě bílkovin dostatek a zároveň budeš chtít hubnout, budou ztráty právě na tuku, což je žádoucí, ale svaly ti zůstanou :-) Ještě bych doplnila, že nedostatek bílkovin vede i k dalším zdravotním problémům, ale o tom až v článku ;-) Ten protein mohu opravdu doporučit, připomíná mi sladký šejk, hotový je během minuty a co se složení týče, je to vážně pecka.

2 Zoey* Zoey* | Web | 23. května 2014 v 18:03 | Reagovat

No vidíš, že váha jde dolů :))
Zatím pěkné to máš :)

3 Bella Bella | Web | 23. května 2014 v 18:37 | Reagovat

no to je paráda:-)...jak to hned rozsvítí den viď?.-)...pitomý půl kilo a jak to najednou vypadá všechno růžově:-)....a vážení se opravdu neboj.....důležitý je, že tělíčku dáváš kvalitní živiny a necpeš do něj zbytečnosti, pohybu se taky věnuješ...takže to půjde dolů a tělíčko bude vypadat měsíc od měsíce líp a líp...:-)...si šikovná holka, tak měj trpělivost!:-)

4 Featherlet. Featherlet. | Web | 24. května 2014 v 9:25 | Reagovat

Pěkné:) Super, že jde váha dolů :) Člověk má vždycky takovou radost, i když je to jen půl kila :)

5 Elis Elis | Web | 24. května 2014 v 10:26 | Reagovat

Je to super, gratuluju :) také se přidávám k názoru, že vážení jsou jen čísla.. takový svaly jsou těžší a myslím si, že ztrátu tuku poznáš nejlíp sama na sobě ty sama, nikoli váha. :)

6 Ko Ky Ko Ky | Web | 25. května 2014 v 10:25 | Reagovat

Tak to ti gratuluji,že i přestože to máš,jsi dala něco dolů :)Moc pěkný jídelníček,máš to hezky sepsané,máš zdravé věci,což se mi na tom líbí nejvíce :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.